Zegen tijdens H. Jozeffeest - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van voetstappeninhetheiligeland2014 - WaarBenJij.nu Zegen tijdens H. Jozeffeest - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van voetstappeninhetheiligeland2014 - WaarBenJij.nu

Zegen tijdens H. Jozeffeest

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2014 | Nederland, Veldhoven

We waren door Myriam uitgenodigd om te komen naar de viering van het H.Jozeffeest. Dat was een erg goede viering. Aan het eind van de viering werden de mensen die naar Israel gingen voor het altaar gevraagd en daar kregen we de zegen van Pastor Wim en werden we gezonden en gevraagd daar in Israel ogen en oren van de parochie te zijn om straks te kunnen delen. Na de viering werden we uitgenodigd voor een gezellig samenzijn. Verschillende mensen gesproken en verschillende mensen hebben ons een goede reis gewenst.
Nu dus allemaal zorgen dat onze koffer ingepakt wordt. Zorgen voor niet teveel kilo’s. We zien elkaar in ieder geval donderdagochtend om 6.00. IK heb er heel veel zin in.


  • 24 Maart 2014 - 20:27

    Sjannie:

    Fijn dat iedereen zo mee leeft!
    Ik heb er ook veel zin in!
    Tot donderdag
    Groetjes sjannie

  • 25 Maart 2014 - 19:38

    Karin Hemerik:

    Lieve Rianne en Marieke,ik wens jullie een fijne en inspirerende reis.Veel opschrijven,want alle indrukken zullen overweldigend zijn.Waarschijnlijk teveel om te onthouden.
    Blijf gezond en geniet vooral!
    Lieve groet,Karin

  • 26 Maart 2014 - 07:02

    Tony Lenatti:

    Hallo alle Israëlgangers van 2014, ik wens jullie een ontzettend mooie reis toe en ik heb al een plekje in de binnenzak van Sjef. Dank je wel, ik ben in gedachte bij jullie.
    Ik hoop een heleboel mooie verslagen te lezen en ik zal jullie daarin zeker volgen.
    Een veilige heen en terugreis. En wat ik jou ,Rianne, betreft toewens, dat kun je wel raden.
    Gr. Tony

  • 26 Maart 2014 - 09:18

    Mien...:

    Hoi, Janny, ik wens je een fijne reis! ga genieten. en ik ga jullie ook volgen op de comp.

  • 26 Maart 2014 - 14:52

    Saapke:

    Ja eindelijk is het zover. De laatste werkzaamheden zijn gedaan en nu het laatste pakken voor morgen. Ondanks dat ik zondag in de Immanuel- kerk was en de dienst in de Jozef niet heb mee gemaakt, is het fijn ons gezegend te weten. Velen hebben me een goede reis gewenst. Nu al merk ik dat we een groep aan het worden zijn die met elkaar deze reis gaat beleven en waarbij allen die ons dierbaar zijn en waren met ons meereizen en met ons meekijken.
    Tot morgen Saapke

  • 27 Maart 2014 - 07:29

    Ronny Schalken:

    Beste Myriam, Jannie en alle mensen van de groep,
    De ochtend begon vanochtend met prachtig mooi weer.
    Echt fantastisch om zoveel mensen op het plein te zien staan, wachtend op dit grote moment, en natuurlijk ook wel spannend!
    En dan ook al die mensen om jullie allen uit te zwaaien, geweldig!
    Ik vind het heel bijzonder, om dit mee te mogen maken!
    En Myriam, wat heb jij een fantastisch GROOT HART! Je zie werkelijk iedereen, groet, maakt een praatje, zodat ook iedereen zich erg WELKOM voelt!
    Daarom wil ik jou, Jannie en alle mensen (pelgrims) zoals je zo mooi zei, een Geweldige
    Reis toe wensen!
    Geniet, leer, ontdek en neem alle ervaringen goed in jullie op, neem ze veilig mee terug, zodat we jullie prachtige verhalen mogen beluisteren!
    Maak ook heel veel mooie foto's, zodat we het ons kunnen voorstellen.
    Heel veel hartelijke groetjes,
    Ronny Schalken xxx

  • 27 Maart 2014 - 12:16

    Mieke Kootkar:

    Herman, Liesbeth en alle anderen: Een mooie en veilige reis gewenst!

  • 08 April 2014 - 19:19

    Palmyre:

    Shalom allemaal, bijna is het weer voorbij.. Ik hoop dat iedereen straks kan terugkijken op een mooie en inspirerende reis. Zelf in het heilige land zijn is toch altijd nog een bijzondere gebeurtenis. Lehitra od, Palmyre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Terugkomst bij de H. Jozefkerk

10 April 2014

Terugkomst in Nederland

08 April 2014

8-4-2014

07 April 2014

Woestijn

06 April 2014

6-4-2014

Actief sinds 20 Dec. 2013
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 20597

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: