4de voorbereidingsavond - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van voetstappeninhetheiligeland2014 - WaarBenJij.nu 4de voorbereidingsavond - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van voetstappeninhetheiligeland2014 - WaarBenJij.nu

4de voorbereidingsavond

Door: Sjannie

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2014 | Nederland, Veldhoven

Met allemaal een kopje koffie of thee en een lekker plakje cake van Rianne en Marieke, to da raba (dankjewel), waren we helemaal klaar voor onze vierde en laatste voorbereidingsbijeenkomst.
Eerst werden weer de zeven kaarsen van de menora aangestoken en hebben we een liedje gezongen.
Toen kon deel 1 beginnen. Het doorspreken van het laatste stukje van het reisprogramma. Alles klinkt even mooi en interessant. Ik ben zo benieuwd.
Deel 2 was het bespreken van allerlei praktische zaken. Van de eisen aan de bagage en het controleproces bij het vliegveld tot het meenemen van een zaklampje voor in de woestijn en de stopcontacten in Israel en alles ertussenin.
We eindigden met deel 3. Gezellig nog even samenzijn onder het genot van een lekker drankje verzorgd door Janny, to da raba. Na een toost op Myriam en Janny voor het regelen van alles, lechaim, was er ruimte om nog wat met elkaar te praten, verder kennis te maken en foto's en/of een film te bekijken van voorgaande jaren.
Een mooie afsluiting voor we daadwerkelijk op reis gaan de 27e.
Ik heb er zin in!

  • 16 Maart 2014 - 16:22

    Rianne:

    Sjannie, ik heb er ook heel veel zin in. ik tel de dagen af. de eerste spullen liggen ook al klaar. de komende week nog wat meer.
    groetjes, Rianne

  • 18 Maart 2014 - 22:56

    Pascal:

    Jaja ook ik heb mijn koffer van de zolder afgehaald.
    Ik heb er reuze zin in.

  • 20 Maart 2014 - 19:58

    Bernadette:

    Marieke en Rianne heel veel plezier in israel het programma ziet er heel indrukwekkend uit ik zal je volgen vanuit uden groetjes bernadette

  • 20 Maart 2014 - 23:32

    Paul&Els:

    Leuk hoor dat we de voorbereidingen en straks de reis via deze site kunnen volgen. We reizen met jullie mee hoor! Het zal zeker indrukwekkend zijn! We horen graag de verhalen van daar waar het geloof in Jezus begon! Die oorspronkelijke verhalen bemoedigen ons meer dan de lessen van onze 'kerkleiders' over macht en geld.
    We wensen jullie een inspirerende en ook zeker gezellige reis!

  • 21 Maart 2014 - 11:41

    Frans En Corry Timmers:

    Voelen ons zeer vereerd om vanaf deze plek deze boeiende en mogelijk heilzame reis te mogen volgen. Veel devotie en kijkgenot. Goede reis en behouden thuiskomst!

  • 22 Maart 2014 - 18:14

    Hanneke En Gijs Timmers:

    Fijne reis allemaal!

  • 24 Maart 2014 - 12:03

    Jet:

    Ook ik ben mijn koffer aan het pakken
    het wordt wikken en wegen
    wat mijn koffer betreft
    dat we een mooie reis mogen hebben
    tot donderdagmorgen 6.00u
    groetjes

  • 24 Maart 2014 - 16:06

    Leo En An Van Den Borne:

    Fijne en gezellige reis. We blijven jullie met veel interesse volgen.



  • 24 Maart 2014 - 20:07

    Wilhelmien En Jan Daamen:

    We wensen jullie een fijne en zinvolle reis toe en zien de reisverslagen met belangstelling tegemoet

  • 27 Maart 2014 - 19:54

    Mia Van Der Mierden:

    Lieve Pelgrims van harte wens ik jullie fijne en gelukkige dagen in het mooie Israël.
    Groetjes veel liefs Mia

    ps Lieve Marieke jij hebt mij vanmorgen dat briefje gegeven,
    nog bedankt!.
    voetstappeninhetheiligeland2014.waarbenjij.nu
    Daar heb ik ook al iets ingetiept is dit hier boven, iets anders,als wat ik getiept hebt, dat wat ik getiept heb staat hier boven niet bij

  • 29 Maart 2014 - 21:47

    Gera:

    Het is al laat op de avond van de 29 ste. Nu pas een reactie? Jullie zijn dat anders gewend van mij.
    Henk en ik waren naar een begrafenis in Zuid_Duitsland en vandaag pas terug.
    Met ons hart zijn we bij jullie. Daar zul je het mee moeten doen, want wij zijn voorlopig niet thuis en hebben geen internetmogelijkheid.
    Geniet onwijs intens. Het is DE REIS VAN JE LEVEN, die zo'n intens is door de inbreng van MYRIAM.
    Geef haar een knuffel van
    HENK en GERA

  • 30 Maart 2014 - 20:32

    Henk En Ellen Waarma:

    Dag Pelgrims uit Veldhoven,
    wat vonden wij het leuk om met zovelen jullie uit te zwaaien, op reis naar naar dat bijzondere land Israël. Hebben jullie al het groepsgevoel, dat mag rondtrekken door het Land van Israël. Samen met een Myriam die een ongekend Israël pelgrim is in hart en nieren. Geniet van elk bijbelverhaal als jullie naar een stukje Beloofdeland reizen.
    Natuurlijk hebben Ellen en Henk jullie ook meegenomen in gebed in de gebedsviering van Gera op de zaterdagavond rond het doopvond.

    Zondagavond de laatste nacht in Tiberias en maandag koffers pakken en op naar Jerusalem.

    Hopelijk komen jullie snel op een locatie om een bericht naar ons te kunnen versturen.
    Henk & Ellen Waarma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Terugkomst bij de H. Jozefkerk

10 April 2014

Terugkomst in Nederland

08 April 2014

8-4-2014

07 April 2014

Woestijn

06 April 2014

6-4-2014

Actief sinds 20 Dec. 2013
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 20610

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: